De Kwast - Klantenservice

Levering

Kan ik mijn bestelling ergens afhalen?

Wij bieden de mogelijkheid om je bestelling te laten bezorgen op een PostNL ophaalpunt. Er zijn er meer dan 2.000, dus er is er altijd wel eentje in de buurt. Voor deze service worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Wij bieden geen ophaalpunten in België, maar Belgische klanten die aan de grens wonen of regelmatig in Nederland komen, kunnen wel hun bestelling afhalen bij een Nederlands ophaalpunt.

Kies bij het bestelformulier voor 'Aflevering: Ophalen bij een ophaalpunt' en klik vervolgens op 'Ophaalpunt selecteren'.


Hoelang is de levertijd van een bestelling?

Bestellingen worden in principe na 1 à 2 werkdagen verstuurd.
Mocht er iets niet voorradig zijn, dan staat dit op de pakbon en bevestigingsmail vermeld. Het ontbrekende artikel/de ontbrekende artikelen staat/staan op backorder en worden zonder verzendkosten nagestuurd zodra deze weer geleverd worden door de leverancier.
Vanwege het (grote) formaat kunnen sommige artikelen niet met de reguliere pakketpost mee. Dit moet dan via de Vrachtdienst van PostNL. In dit geval duurt de verzending enkele dagen langer.

Kan ik als particulier ook terecht bij De Kwast?

Iedereen is van harte welkom bij De Kwast.

Kan ik internet bestellingen ook afhalen in de winkel?

Het is helaas niet mogelijk bestellingen af te halen in onze winkel.

Voor alle artikelen kunt u wel in onze winkel terecht. Dit met uitzondering van enkele aanbiedingen of eurobak-artikelen.

Bestellen

Hoe moet ik bestellen?

U kunt artikelen bestellen door op de foto van het artikel te klikken. U kunt ook onder de foto klikken op de tekstregel info & bestellen .



Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen tot € 99,00 betaalt u € 5,99 voor de verzend- en verpakkingskosten binnen Nederland. Voor België en Duitsland zijn de kosten € 7,99.

Bij bestellingen vanaf € 99,00, worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Deze nemen wij voor onze rekening!

Hoe lang bewaren jullie mijn winkelwagen?

Je winkelwagen blijft 30 dagen bewaard. Op hetzelfde apparaat gaat dat automatisch doordat we een cookie gebruiken. Je kunt je winkelwagen ook overnemen op een ander apparaat. Daarvoor moet je wel ingelogd zijn op het moment dat je de winkelwagen vult. Zie ook de volgende vraag.

Kan ik op een ander apparaat verder gaan met dezelfde winkelwagen?

Je kunt de winkelwagen laten overnemen op een ander apparaat. Daarvoor moet je wel kunnen inloggen bij De Kwast. Het werkt het als volgt:


Is dit de hele collectie, of levert De Kwast nog meer?

De collectie van De Kwast is enorm uitgebreid. Op onze site staat vrijwel onze complete assortiment. Mist u iets in ons assortiment of heeft U vragen hierover? Dan kunt u uw vraag stellen via onze homepage of via info@dekwast.nl

Hoelang blijven de aanbiedingen van de nieuwsbrief geldig?

De aanbiedingen uit de nieuwsbrief blijven geldig tot de dag voor het verschijnen van de volgende nieuwsbrief.
De nieuwsbrief verschijnt eens per maand.
Aanbiedingen van de nieuwsflits gelden 1 week of zolang de voorraad strekt.

Kan ik een nieuwsbrief nog apart aanvragen?

Als U een nieuwsbrief heeft gemist, kunt U deze apart even aanvragen op e-mail info@dekwast.nl
Wij sturen de nieuwsbrief dan alsnog als bijlage per e-mail naar U toe.

Hoe kan ik een bepaald artikel opzoeken?

Op de startpagina vind je rechtsboven de zoekmachine. Type hier het gewenste artikel in het vakje (minimaal 4 letters) en klik op zoeken. De artikelen komen nu automatisch op het scherm.
Is er niets gevonden, probeer dan eens een alternatieve zoekterm zoals meervoud.
Kies voor het opzoeken van een boek een woord uit de titel. b.v. werken met piepschuim, typ dan als zoekterm het woord piepschuim. Zoekt u een bepaald merk, dan kunt u zoeken op merk.

Heeft De Kwast ook kadobonnen?

Jazeker. Een kadobon kan worden besteld via de webwinkel voor elk gewenst bedrag vanaf € 5.00.
De kadobon kan besteed worden in onze winkel en internetwinkel.
Bij de besteding van de kadobon via de webshop graag het nummer invullen in het veld couponcode op de bestelpagina.
De kadobon kan via de webwinkel in delen besteed worden.



Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?

De Kwast levert in Nederland, België en Duitsland. Vanuit deze landen kunt u bestellen.

Kan ik later nog artikelen aan een bestelling toevoegen?

Het is helaas niet mogelijk artikelen toe te voegen aan een eenmaal geplaatste bestelling of aan een backorder. Dit om administratieve en organisatorische redenen.
U dient in dit geval een nieuwe bestelling te plaatsen.

Betalen

Hoe gaat het met de betaling?

Vanuit Nederland kunt u uw bestelling online snel en veilig betalen via Ideal, creditcard of PayPal.
Vanuit België betaald u via Mistercash, PayPal of creditcard.
Vanuit Duitsland betaald u via Sofort Banking of creditcard.

U kunt er vanuit Nederland ook voor kiezen op rekening te kopen. De rekening wordt u per email toegestuurd. Deze dient binnen 14 dagen betaald te worden. .

Bij betalingsproblemen behouden wij ons het recht voor geen bestellingen meer uit te leveren.
Wij behouden ons ook het recht voor nieuwe klanten na vooruit betaling te leveren.

Zijn de prijzen in de winkel en op internet gelijk?

Inderdaad zijn de de prijzen op internet gelijk aan die in de winkel.
Er kunnen wel prijsverschillen zijn in aanbiedingen.
Niet alle aanbiedingen van de winkel gelden ook inde winkel en andersom.

Retouren en defecten

Mag ik een bestelling terug sturen?

Je hebt het recht om, zonder opgaaf van redenen je bestelling of een deel daarvan binnen 14 dagen terug te sturen naar De Kwast.

Bekijk de voorwaarden

Wat moet ik doen als ik een product beschadigd heb ontvangen?

Mocht het zich onverhoopt voordoen dat een product beschadigd bij u aankomt, dan zorgen wij vanzelfsprekend voor een passende oplossing.

Neem in dit geval contact met ons op via onze homepage of via info@dekwast.nl

Klachten en vragen

Waar kan ik terecht met vragen? Bijvoorbeeld over het plaatsen van een bestelling, advies over een artikel, een vraag over een artikel, vragen over een levering enz.

Voor vragen en/of opmerkingen kan het beste contact met ons worden opgenomen via onze homepage van onze website, of middels een bericht naar: info@dekwast.nl.
Wij proberen altijd snel te reageren.

U kunt ook bellen: 085-2733004

Kan ik ook artikelen terug sturen?

U kunt het best in overleg artikelen terug sturen.
Wij kunnen u dan het best adviseren hoe te handelen.
Als het een foutief geleverd of beschadigd artikel betreft krijgt u een antwoordnummer. Postzegels plakken is dan niet nodig.

Een klacht over een levering dient binnen 8 dagen na faktuurdatum schriftelijk gemeld te worden onder vermelding van het ordernummer/factuurnummer.

Artikelen uit de opruimingsrubriek kunnen niet worden geruild of geretourneerd.

Winkel

Hoe loop ik vanaf station 's-Hertogenbosch naar De Kwast?

Vanaf de uitgang station loopt U rechtdoor over de brug tot U niet verder kunt.
Dan slaat U rechtsaf de Hoge Steenweg op en weer doorlopen tot aan het Stadhuis.
Hier slaat U weer rechtsaf. Dit is de Schapenmarkt en als U rechtdoor blijft lopen gaat deze over in de Vughterstraat.
De Kwast is in deze straat gevestigd op nr. 81. Dit is aan de rechterkant.


Is De Kwast ook op zondag geopend?

Nee, onze winkel is niet geopend op de zondagen. Vanzelfsprekend kan op deze dag wel besteld worden via de webshop.


Vind ik de aanbiedingen van De Kwast nieuwsbrief ook in de winkel?

De nieuwsbriefaanbiedingen staan niet altijd en allemaal in de winkel gepresenteerd. Er zijn ook aanbiedingen speciaal voor de internetbestellingen en aanbiedingen die alleen in de winkel gelden.
Sommige aanbiedingen gelden ook in de winkel, maar dit kan het beste even nagevraagd worden bij de kassa, zodat de goede prijs berekend wordt.