De Kwast - Klantenservice

Levering

Kan ik mijn bestelling ergens afhalen?

Wij bieden de mogelijkheid om je bestelling te laten bezorgen op een PostNL ophaalpunt. Er zijn er meer dan 2.000, dus er is er altijd wel eentje in de buurt. Voor deze service worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Wij bieden geen ophaalpunten in België, maar Belgische klanten die aan de grens wonen of regelmatig in Nederland komen, kunnen wel hun bestelling afhalen bij een Nederlands ophaalpunt.

Kies bij het bestelformulier voor 'Aflevering: Ophalen bij een ophaalpunt' en klik vervolgens op 'Ophaalpunt selecteren'.


Kan ik internet bestellingen ook afhalen in de winkel?

Het is helaas niet mogelijk bestellingen af te halen in onze winkel.

Voor alle artikelen kunt u wel in onze winkel terecht. Dit met uitzondering van enkele aanbiedingen of eurobak-artikelen.

Bestellen

Hoe moet ik bestellen?

U kunt artikelen bestellen door op de foto van het artikel te klikken. U kunt ook onder de foto klikken op de tekstregel info & bestellen .



Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen tot € 50,00 betaal je € 3,95 voor de verzendkosten binnen Nederland. In België en Duitsland betaald je € 4,95 aan verzendkosten.

Bestel je voor 50,00 euro of meer? Dan nemen wij de volledige verzendkosten voor onze rekening!

Hoelang blijven de aanbiedingen van de nieuwsbrief geldig?

De aanbiedingen uit de nieuwsbrief blijven geldig tot de dag voor het verschijnen van de volgende nieuwsbrief.
Deze verschijnt eens per maand.
Aanbiedingen van de nieuwsflits gelden 1 week of zolang de voorraad strekt.

Kan ik een nieuwsbrief nog apart aanvragen?

Als U een nieuwsbrief heeft gemist, kunt U deze apart even aanvragen op e-mail info@dekwast.nl
Wij sturen die als bijlage per e-mail naar U toe

Op het kleurpalet staan alleen kleurblokjes. Hoe moet ik bestellen?

Als je op het kleurpalet klikt, verschijnen de kleurblokjes. Zet de muis op een kleurblokje en dan komt kleurnummer en naam voor. Klik je op het kleurblokje, dat komt nummer en naam op het bestelformulier.

Betalen

Hoe gaat het met de betaling?

Vanuit Nederland kunt u uw bestelling online snel en veilig betalen via Ideal, creditcard of PayPal.
Vanuit België betaald u via Mistercash, PayPal of creditcard.
Vanuit Duitsland betaald u via Sofort Banking of creditcard.

U kunt er vanuit Nederland ook voor kiezen op rekening te kopen. De rekening wordt u per email toegestuurd. Deze dient binnen 14 dagen betaald te worden. .

Bij betalingsproblemen behouden wij ons het recht voor geen bestellingen meer uit te leveren.
Wij behouden ons ook het recht voor nieuwe klanten na vooruit betaling te leveren.

Hoe gaat de betaling voor Belgische en Duitse klanten.

Onze Belgische klanten kunnen online via Mistercash betalen, hieraan zijn geen extra kosten verbonden. Betaling middels PayPal en creditcard is ook mogelijk. De kosten hiervan bedragen € 1,95.

Onze Duitse klanten kunnen gratis online via Sofort Banking betalen. Betaling middels PayPal en creditcard is ook mogelijk. De kosten hiervan bedragen € 1,95.

Klanten die willen kopen op rekening dienen geregistreerd te staan. Op rekening kopen kan niet bij de eerste bestelling.
Voor klanten die kopen op rekening staan de juiste gegevens vermeld op de faktuur.


Zijn de prijzen in de winkel en op internet gelijk?

Het is wel de bedoeling, dat de prijzen op internet gelijk zijn aan die in de winkel.
Speciale aanbiedingen kunnen verschillend zijn.
Niet alle aanbiedingen van de winkel worden op internet geplaatst of andersom.

Retouren en defecten

Mag ik een bestelling terug sturen?

Je hebt het recht om, zonder opgaaf van redenen je bestelling of een deel daarvan binnen 14 dagen terug te sturen naar De Kwast.

Bekijk de voorwaarden

Wat moet ik doen als ik een product beschadigd heb ontvangen?

Mocht zich dat onverhoopt voordoen dan zorgen wij vanzelfsprekend voor een passende oplossing.

Neem in dat geval contact met ons op via het contactformulier

Klachten en vragen

Waar kan ik terecht met vragen? Bijvoorbeeld over het plaatsen van een bestelling, advies over een artikel, een vraag over een artikel, vragen over een levering enz.

Voor vragen en/of opmerkingen kan je het beste contact opnemen via ons Contactformulier. Wij reageren dan zo snel mogelijk.

Je kunt eventueel voor vragen ook een mailbericht sturen naar: info@dekwast.nl Wij proberen altijd snel te reageren.

Winkels

Hoe loop ik vanaf station 's-Hertogenbosch naar De Kwast?

Vanaf de uitgang station loopt U rechtdoor over de brug tot U niet verder kunt.
Dan slaat U rechtsaf de Hoge Steenweg op en weer doorlopen tot aan het Stadhuis.
Hier slaat U weer rechtsaf. Dit is de Schapenmarkt en als U rechtdoor blijft lopen gaat deze over in de Vughterstraat.
De Kwast is in deze straat gevestigd op nr. 81. Dit is aan de rechterkant.


Is De Kwast ook op zondag geopend?

Onze winkel in 's-Hertogenbosch is iedere eerste zondag van de maand geopend van 12.00 tot 17.00 uur.

Vind ik de aanbiedingen van De Kwast nieuwsbrief ook in de winkel?

De nieuwsbriefaanbiedingen staan niet altijd en allemaal in de winkel gepresenteerd. Er zijn ook aanbiedingen apart voor de internet abonnees.
Voor sommige aanbiedingen kun je wel in de winkel terecht, maar dan moet je het even navragen bij de kassa, zodat je de goede prijs berekend krijgt.

Wat zijn de openingstijden van de winkel in 's-Hertogenbosch?

De winkel in 's-Hertogenbosch is op de volgende tijden geopend:
Maandag van 12.00 - 18.00
Dinsdag, woensdag en vrijdag 9.00 - 18.00
Donderdag van 9.00 - 21.00 koopavond.
zaterdag van 9.00 - 17.00.
Tussen de middag is de winkel gewoon geopend.